زمین در صدرا

نویسنده

در اینجا ما به شما آموزش میدهیم چه گونه زمین در صدرا بخرید و به طور کلی چه نکاتی در زمان خرید زمین باید بدانید . پیش از آن شما میتوانید برای مشاهده فایل ها و ملک های ما به این آدرس سر بزنید :

برای خرید و فروش زمین صدرا ابتدا باید چندین سوال خاص را از خود بپرسید :

به چه دلیلی میخواهید زمین بخرید ؟ سرمایه گذاری یا ساخت ؟

چه مقدار سرمایه برای هرید زمین در صدرا دارم ؟

میخواهم باغشهری یا با ویلا بخرم یا که میخوام زمین برای ساخت آپارتمان در مناطق اداری تجاری خریداری کنم ؟

تیم مشاورین پایا برج امیدوار است به شما در خرید زمین کمک ها و مشاوره های لازم را به بدهد . از شما دوستان عزیز تقاضا میکنیم برای خرید یک زمین مناسب با دقت این مقاله خرید زمین در صدرا را به دقت مطالعه کرده و به ما اطمینان کنید تا بهترین خرید زندگی شما را رقم بزنیم .همچنین مشاوره حضوری تیم تخصصی شرکت مشاورین پایا برج را از دست ندهید . با صبر و حوصله و توکل میتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید . اعتماد به افراد امین و متخصص در اجرا و ساخت زمین میتواند کمک به سزایی باشد .

نکات طلایی برای خرید زمین

متراژ زمین :

متراژ زمین از آن جهت مهم است که این سوال مطرح میشود در هر چند متر زمین میتوانید یک واحد بسازید ؟ خب برای پاسخ به این سوال باید گفت در هرم منطقه و شهر روستایی متفاوت است مثلا در تهران 60 متر به ازای هر واحد است اما شما باید 80 متر برای یک واحد مفید است . برای اینکه بریم جلوتر قبل از اون به چند تا سوال پاسخ میدهیم .

منظور از مشاعات چیست ؟

مشاعات در واقع همان مشاع است به معنی مشترک حال در ساختمان مشاعات به بخش هایی گفته میشود که بین اعضا ساختمان مشترک است متانند راه پله ، زمین ساختمان ، پشت بام ، راه رو ، پنجره های راه رو ، پارکینگ اضاف ، حیاط ، لابی ، باغچه ، تاسیسات مشترک ، درب ورودی ، استخر ، جکوزی ، سونا ، اتاق سرایداری ، آسانسور و …. اگر یک تعریف بهتر بخواهیم بکنیم باید بگوییم که به قسمت هایی از ساختمان که به صورت یکسان و مشترک مورد استفاده قرار میگیرد مشاعات ساختمان میگویند . یک مورد که در اینجا باید مورد توجه قرار بگیرد حق مالکیت واحدی که حق مالکیت در قسمت های اختصاصی ( قسمت اختصاصی مثل واحد ) دارد در قسمت مشاعات ساختمان بیشتر است اما باید این را هم در نظر گرفت که هر واحدی با هر میزان حق مالکیت در قسمت های خصوصی نمیتواند حق مالکیت و تعیین تکلیف برای دیگر واحد ها در استفاده از مشاعات ساختمان انجام دهد . هزینه مشاعات بر اسسا سهم هر یک از واحد یا به طور یکسان تقسیم میشود همچنین مشاعات قابل اجاره دادن است در صورت موافقت تمام اعضا ساختمان .

در کل در یک ساختمان ما دو نوع مالکیت داریم :

مشاعات : که همان بخش مشترک ساختمان شد .

اختصاصی : این بخش در سند مالکیت هر واحد قید شده است میتواند شامل انباری اخصاصی واحد آپارتمانی ، یا پارکینگ باشد . که مالکیت آن میتواند مستاجر یا مالک واحد باشد و دیگر اعضا ساختمان حق دخالت و استفاده از آن را دارا نیستند .

متراژ مفید چیست ؟


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید