نقشه باغشهر شهر صدرا

نقشه باغشهرها

نقشه فاز دو شهر صدرا

نقشه فاز دو

نقشه فاز یک شهر صدرا

نقشه فاز یک

 نقشه حریم و محدوده

نقشه حریم و محدوده

 نقشه زمین های مشاع

نقشه زمین های مشاع

 نقشه پلاک های ثبتی

نقشه پلاک های ثبتی

نقشه اماکن و ادارات صدرا

نقشه اماکن و ادارات صدرا

نقشه نواحی صدرا

نقشه نواحی صدرا

مشاوره رایگان در زمینه اخذ پروانه ساختمانی

نقشه های شهر

نقشه صدرا

شرکت ما در راستای خدمت رسانی به عموم مردم شهر صدرا به ویژه مشاورین املاک و خریداران زمین و متقاضیان اخذ پروانه ساختمانی سایت و اپلیکیشن نقشه صدرا را تهییه نموده.

اپلیکیشن و سایت ما همیشه به صورت رایگان در اختیار مردم شریف شهر صدرا قرار خواهد گرفت و منبع درامد، هزینه ها و راه اندازی توسط شرکت پایا برج انجام می شود.

امکانات نقشه ها

نقشه ها به طور کلی به چند صورت مختلف با امکانات متفاوت تهییه شده است.

در این ورژن نقشه جدیدی همانند نقشه موجود در مشاور املاک آماده شده که دیگر نیازی به داشتن آلبوم نقشه همراه نیست.

جستجوی پلاک ها از امکانات جدید این نقشه می باشد.

البته نمایش لوکیشن و مسیریابی نیز در نقشه صفحه اول ارایه شده است.

نقشه اماکن مهم شهر صدرا نیز ارایه شده است که می توانید لوکیشن ادارات، بانک ها، دفاتر اسناد رسمی، مایحتاج روزانه مثل نانوایی ها را ببینید.

این مورد روز به روز کامل تر می شود.

در قشمت سایر نقشه ها شما می توانید نقشه های زمین های مشاع، نقشه ی مجتمع های مسکونی مهم به همراه تصاویر آن مجتمع، نقشه نواحی صدرا، حریم و محدوده شهر صدار را ببینید.

نقشه ها بر روی دو حالت نقشه ماهواره ای گوگل و نقشه ماهواره راه های open street map قابل مشاهده می باشد که در لایه گوگل شما می توانید وضعیت ساخت و ساز زمین و زمین های اطراف را ببینید.

همچنین در قسمت باغشهری ها شما میتوانید نقشه های باغشهری را به تفکیک با تصویر برداری ماهواره ای و نقشه اصلی گوگل مشاهده بفرمایید .

شرایط استفاده از سایت و اپلیکیشن

تمام کاربران بایستی قوانین و مقرارت مربوط به این سایت را مطالعه کنند در غیر این صورت شرکت مشاورین پایا برج مسئولیتی در قبال نقشه ها و اطلاعات داده شده به کاربران را ندارد.

قوانین و مقررات

آموزش کار با نقشه ها

جهت استفاده بهتر از اپلیکیشن و سایت ما قسمت نقشه ها بهتر است آموزش نقشه ها را که به صورت یک کلیپ خلاصه گذاشته ایم ببینید.

جستوجوی پلاک در شهر صدرا شیراز

شما میتوانید با استفاده از امکانات جدید سایت شهر صدرا به جستوجوی پلاک بپردازید جستوجو پلا فاز یک فاز و همچنین باغ ویلا ها و باغشهر های شهرجدید صدرا شیراز در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفتو همچنین سیع شده است محلات گوناگون صدرا بررسی شود فاز یک صدرا شیراز که اولین بخش از صدرا است و ساخت آن در ابتدا شروع شده بود نیز سعی شده است که اطلاعات لازم برای شما ارئه شود.

در آینده ای نه چندان دور مراکز مختلف به این صفحه از جمله ادارات صدرا و pdf شهر صدرا نیز اضافه میشود که شما به راحتی بتوانید مطالعه لازم را داشته باشید .

لوکیشن های مجتمع های صدرا نیز به زودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . و در ادامه نیز سعی به تشریح زمین های مشاع در صدرا خواهیم داشت .

بعلاوه اینکه شما میتوانید نقشه ماهواره ای صدرا را نیز در اختیار داشته باشید که توضیحات و آموزش لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت

نقشه های شهر جدید صدرا