باغ شهر اهل بیت

نویسنده

مجموعه جهانی اهل بیت نام کامل این تعاونی می باشد که زمین های این قسمت را تفکیک و واگذار کرده است.

مجموعه اهل بیت به دو قسمت بوستان و گلستان تقسیم شده است که قسمت گلستان به علت نداشتن مجو و مشکلاتی که از ابتدا داشته است هنوز ساخت و سازی در ان صورت نگرفته است.

متراژ زمین ها در گلستان اهل بیت حدود 2000 متر می باشد و دارای پستی و بلندی های بسیاری می باشد.

مجموعه بوستان اهل بیت دارای زمین های 1000 متری با عرض 20 متر می باشد.

سند ها در این مجموعه ها متفاوت می باشد که شامل سند های تک برگ اداره اوقاف ، دفترچه ای تعاونی و … می باشد که برخی از سند های این مجموعه دارای ایرادات و مشکلاتی می باشد که کاملا مشخص شده می باشد.

مجموعه بوستان اهل بیت از یک سمت به مسکن مهرها از یک سمت به بلوار حافظ از یک سمت به مجموعه گلستان اهل بیت و از سمت دیگر به زمین های خارج از شهر صدرا متصل شده است.

البته خود این مجموعه باغشهری اهل بیت مدتی است که به علت مصوبه جدید استانداری  و وزیر کشور از حریم و محدوده شهر صدرا خارج شده است و لذا شهرذاری صدرا دیگر پروانه ای برای این قسمت صادر نمیکند. البته زمین هایی که از قبل عوارض شهرداری را پرداخت کرده باشند می توانند اقدام به اخذ پروانه ساختمانی کنند.

قسمت های پایین و سمت چپ نقشه باغشهر  اهل بیت تا میدان اب و زیر خیابان فردوسی را مربع اول می گویند و قسمت بالای میدان فردوسی تا میدان اب را مربع دوم می گویند و دیگر قسمت ها به بالای میدان ورزشگاه و زیر میدان ورزشگاه معروف است.

این مجموعه 6 ورودی از سمت بلوار حافظ و 3 ورودی از سمت مسکن مهرها و فاز یک دارد.

ضابطه این ناحیه نسبت به سایر نواحی کمتر است. تراکم 12% و سطح اشغال 7% به همراه یک زیرزمین جهت مجموعه ابی و ورزشی ( سونا استخر جکوزی ) با 7% سطح اشغال داده می شود.

مجموعه باغشهری اهل بیت و بانک ملی تنها مجموعه های باغشهری اوقافی شهر صدرا می باشد که یکی از عوامل قیمت پایین این مناطق می باشد.

اینده اهل بیت می تواند بسیار تاثیر گذار نسبت به دستورات و تصمیمات مسیولین و پروژه های اجرایی باشد  .

از چمله پروژه های اجرا شده که بر روی قیمت منطقه تاثیر گذاشته است می توان به اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهری صدرا نام برد که بوی فاضلاب این منطقه را به طور کلی ببرطرف کرد.

دومین پروژه ارایه خدمات اب برق و گاز به صورت کامل بود.

و اما پروژه های آتی الحداث نیز می تواند تاثیر زیادری بر روی قیمت های این منطقه بگذارید مانند پروژ] جاده تنگ قره پیری که فاصله شیراز به صدرا ( قصرالدشت )را به کمتر از 13 دقیقه کاهش می دهد.

دیگر پروه ها می توان به اجرای دارالرحمه  صدرا نام برد که در مجاورت اهل بیت می باشد.

اما دستورات مسیولین از جمله صدور پروانه ، اجرای اسفالت کوچه ها و تکمیل خدمات رسانی اب برق و گاز نیز می تواند بر روی قیمت های این مناطق تاثیر بگذارد.

وسعت مجموعه بوستان اهل بیت بسیار زیاد بوده چیزی حدود 3500 پلاک در این مجموعه وجود دارد و هر کدام دارای شیب های مختلفی است. که هر چه به بلوار حافظ نزدیکتر می شویم سیب کمتر و هر چه به گلستان اهل بیت نزدیک تر می شویم شیل بیشتر می شود و در نتیجه خاک برداری نیز بیشتر ولی ویو فوق العاده بهتر می شود.

نقشه باغشهر اهل بیت صدرا

با کلیک بر روی دکمه بالا به صفحه نقشه هدایت میشوید همان طورکه گفته شد میتوانید از نقشه در دو بخش تصاویر ماهواره ای و نقشه مسیر های شهر استفاده کنید با کلیک بر روی آیکن سمت راست بالا میتوانید بین نقشه های هوایی و نقشه مسیر ها و جاده های باغ ویلا جابه جا شوید .

خرید باغشهر

اگر قصد خرید باغشهر در اهل بیت صدرا را دارید میتوانید با شماره تماس های قرار گرفته در سایت تماس حاصل فرمایید . از آنجایی که تیم مشاورین پایا برج تجربه کافی در زمینه ساخت و ساز باغ ویلا های متعدد را دارد میتواند به کاهش ریسک سرمایه گذاری شما بینجامد و مزایای متعددی در سرمایه گذاری مناسب برای شما به همراه داشته باشد .

فروش باغشهر

در صورتی که قصد فروش باغشهر یا باغ ویلا خود را در این مجموعه دارید نیز میتوانید با ما تماس گرفته و باغ خود را با خیال راحت به ما بسپارید .