اهالی خیابان بسطامی صدرا از وضعیت نامناسب کوچه ۹/۲ گلایه دارند. به گفته آنان، این کوچه که پیشتر آسفالت سالمی داشته، چند ماه قبل تخریب شده اما تاکنون عملیات آسفالتریزی مجدد انجام نگرفته است.
یکی از شهروندان صدرا در پیامی نوشت:
«خیابان بسطامی، کوچه ۹/۲ قبلاً آسفالت بود و هیچ مشکلی نداشت. چند ماه پیش کوچه را تخریب کردند تا دوباره آسفالتریزی انجام دهند. سؤال اینجاست که کوچهای که مشکل نداشت چرا تخریب شد و حالا چرا کسی برای تکمیل کار نمیآید؟ لطفاً پیگیری کنید تا قبل از شروع زمستان کوچه درست شود.»