نبود عابربانک در بلوار امام حسین (ع) صدرا شهروندان را به زحمت انداخته است

1404/06/17

شهروندان فاز ۲ صدرا نسبت به برداشته شدن عابربانک بلوار امام حسین (ع) گلایه دارند و می‌گویند نبود دستگاه خودپرداز، زندگی روزمره آنان را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است.

شهروندان فاز ۲ بلوار امام حسین (ع) صدرا می‌گویند که تنها دستگاه عابربانک این محدوده مدتی پیش جمع‌آوری شده و از آن زمان تاکنون هیچ جایگزینی نصب نشده است.

به گفته آنان، نبود عابربانک در این منطقه، مشکلات زیادی برای ساکنان ایجاد کرده و مردم برای انجام ساده‌ترین خدمات بانکی ناچارند مسافت طولانی را طی کنند.

شهروندان صدرا با تأکید بر اینکه این موضوع یک نیاز ضروری روزمره است، از مسئولان بانکی و شهری خواستند هرچه سریع‌تر نسبت به نصب مجدد دستگاه خودپرداز در بلوار امام حسین (ع) فاز ۲ اقدام کنند.

پیامک صدرا واتساپ صدرا ایتا صدرا
احمد خلیلی تماس
کانال روبیکا
×

روایت صریح مهندس روح‌الله شجاعیان ؛ از پرونده‌های قضایی و ابهامات مالی تا پرسش‌هایی که هنوز پاسخ روشنی برای آن‌ها ارائه نشده است .

ناگفته‌های مدیریت شهری را در روایت صدرا ببینید