همکاری بین‌دستگاهی؛ محور سخنان نائب رئیس شورای صدرا

1404/10/17

نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در جلسه هم‌اندیشی مدیران ادارات این شهر، بر ضرورت تقویت همکاری بین دستگاه‌ها و تمرکز بر حل مسائل اولویت‌دار شهری تأکید کرد.

هاشم عزیزی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا، در جلسه هم‌اندیشی مدیران ادارات این شهر با اشاره به اهداف مدیریت شهری، بر لزوم تعامل مؤثر و همکاری منسجم میان دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.وی با بیان اینکه هم‌افزایی در تصمیم‌گیری‌ها نقش مهمی در پیشبرد امور شهری دارد، افزود: تمرکز مجموعه مدیریت شهری باید بر شناسایی و حل مسائل اولویت‌دار شهر صدرا قرار گیرد تا خدمات‌رسانی به شهروندان با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود.نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا همچنین خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل مستمر میان ادارات، زمینه‌ساز کاهش مشکلات و تحقق اهداف توسعه‌ای شهر خواهد بود.

پیامک صدرا واتساپ صدرا ایتا صدرا
احمد خلیلی تماس
کانال روبیکا
×

روایت صریح مهندس روح‌الله شجاعیان ؛ از پرونده‌های قضایی و ابهامات مالی تا پرسش‌هایی که هنوز پاسخ روشنی برای آن‌ها ارائه نشده است .

ناگفته‌های مدیریت شهری را در روایت صدرا ببینید