جمعی از شهروندان صدرا خواستار احداث پل عابر پیاده بین اکوپارک و پارک خرم شدند تا عبور از خیابان پرخطر بین دو پارک برای کودکان و شهروندان ایمنتر شود.
شهروندخبرنگاران صدرا اعلام کردند که عبور از خیابان بین اکوپارک و پارک خرم به دلیل سرعت بالای خودروها خطرناک است و به ویژه کودکان را تهدید میکند.آنها از مسئولان خواستند تا در اسرع وقت نسبت به احداث پل عابر پیاده اقدام کنند تا ایمنی مسیر پیادهروی بین دو پارک فراهم شود و خانوادهها با آرامش بیشتری بتوانند از فضاهای سبز شهری استفاده کنند.