همزمان با ماه مبارک رمضان، گروه جهادی دندانپزشکی با استقرار در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، خدمات رایگان درمانی به اقشار کمبرخوردار ارائه میدهد.
در ایام ماه مبارک رمضان، گروه جهادی دندانپزشکی با حضور در حرم مطهر حرم شاهچراغ، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء فعالیت خود را آغاز کرده و تا سحر به ارائه خدمات رایگان درمانی میپردازد.بر اساس اعلام برگزارکنندگان این طرح، خدماتی نظیر پرکردن و عصبکشی دندان برای افراد دهکهای ۱ تا ۵ بهصورت کاملاً رایگان انجام میشود.در این برنامه جهادی، بیش از ۲۰۰ یونیت صندلی دندانپزشکی مستقر شده و حدود ۲۰۰ نفر شامل دندانپزشکان، دستیاران، مشاوران حقوقی و روانشناسان حضور دارند و به مراجعان خدمات تخصصی ارائه میکنند.این طرح با هدف حمایت از اقشار کمبرخوردار و تسهیل دسترسی آنان به خدمات درمانی در ماه مبارک رمضان اجرا میشود.