شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با صدور پیامی، فرارسیدن روز کارگر را به کارگران و تلاشگران حوزههای مختلف شهری تبریک گفتند و از نقش آنان در پیشبرد امور شهر قدردانی کردند.
همزمان با فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت، روز کار و کارگر، مجتبی پارسایی شهردار صدرا، مهدی کشاورزی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا و اعضای این شورا در پیامی مشترک، این روز را به کارگران تبریک گفتند.
در این پیام، ضمن گرامیداشت جایگاه کار و تلاش، از کارگران بهعنوان یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات و پیشبرد فعالیتهای عمرانی، شهری و خدماتی یاد شده است. مدیریت شهری صدرا در این پیام تأکید کرده است که بخش مهمی از توسعه و نگهداشت شهر، حاصل تلاش مستمر کارگرانی است که در حوزههایی مانند خدمات شهری، فضای سبز، پروژههای عمرانی و سازمانهای وابسته به شهرداری فعالیت میکنند.
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با قدردانی از زحمات کارگران، فرارسیدن روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران کشور، بهویژه نیروهای زحمتکش شهرداری صدرا تبریک گفتند و تلاش آنان را عاملی مؤثر در بهبود کیفیت زندگی شهری و پیشرفت شهر دانستند.
در بخش پایانی این پیام نیز بر اهمیت نقش کارگران در اداره امور روزمره شهر صدرا تأکید شده و آمده است که توسعه شهری بدون همت، پشتکار و مسئولیتپذیری این قشر پرتلاش امکانپذیر نخواهد بود.