کارت سوخت شخصی برای همه خودروها اجباری شد؛ نکاتی برای مالکان خودرو در صدرا

1405/02/12

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد استفاده از کارت سوخت شخصی برای همه خودروها الزامی شده و کارت سوخت جایگاه‌ها تنها در شرایط اضطراری قابل استفاده خواهد بود.

بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از این پس همه مالکان خودرو باید برای سوخت‌گیری از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند. این تصمیم شامل تمامی خودروها می‌شود و شهروندان صدرا نیز لازم است هنگام مراجعه به جایگاه‌های سوخت، کارت سوخت خودرو را همراه داشته باشند.

طبق این اطلاعیه، کارت سوخت موجود در جایگاه‌ها از این پس فقط برای موارد اضطراری در نظر گرفته شده و استفاده عادی و روزمره از آن محدود خواهد بود. بنابراین رانندگان در صدرا و سایر شهرها باید پیش از مراجعه به پمپ‌بنزین، از همراه داشتن کارت سوخت شخصی خود مطمئن شوند.

مالکان خودروهایی که کارت سوخت ندارند یا کارت آن‌ها مفقود شده است، می‌توانند از طریق روش‌های اعلام‌شده برای دریافت کارت جدید اقدام کنند. مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یکی از راه‌های ثبت درخواست کارت سوخت است. همچنین امکان ثبت درخواست اینترنتی و انتخاب گزینه دریافت حضوری نیز برای متقاضیان فراهم شده است.

بر اساس اعلام انجام‌شده، برای خودروهای وارداتی نیز امکان صدور کارت سوخت با نرخ سوم فراهم شده است. شهروندان صدرا که مالک خودروهای وارداتی هستند، می‌توانند مطابق ضوابط اعلامی برای دریافت کارت سوخت مربوط به خود اقدام کنند.

با توجه به اجباری شدن کارت سوخت شخصی، توصیه می‌شود مالکان خودرو در صدرا در صورت نداشتن کارت، هرچه سریع‌تر مراحل ثبت درخواست را انجام دهند تا هنگام سوخت‌گیری با مشکل مواجه نشوند.

پیامک صدرا واتساپ صدرا ایتا صدرا
احمد خلیلی تماس
کانال روبیکا
×

روایت صریح مهندس روح‌الله شجاعیان ؛ از پرونده‌های قضایی و ابهامات مالی تا پرسش‌هایی که هنوز پاسخ روشنی برای آن‌ها ارائه نشده است .

ناگفته‌های مدیریت شهری را در روایت صدرا ببینید