همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت، عملیات فضاسازی شهری در صدرا با نصب بنرهای داربستی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری صدرا انجام شد.
همزمان با فرارسیدن دهه امامت و ولایت، فضاسازی شهری در نقاطی از صدرا با اجرای برنامههای مناسبتی آغاز شد. در همین راستا، سازمان فرهنگی شهرداری صدرا اقدام به نصب بنرهای داربستی در سطح شهر کرده است.
این اقدام با هدف ایجاد حالوهوای متناسب با مناسبتهای مذهبی و تقویت جلوههای بصری شهری در صدرا انجام شده است. بنرهای نصبشده بخشی از برنامههای مناسبتی مدیریت شهری برای گرامیداشت آغاز دهه امامت و ولایت به شمار میرود.
بر اساس این گزارش، اجرای فضاسازی مناسبتی در صدرا از ۵ خردادماه ۱۴۰۵ آغاز شده و توسط سازمان فرهنگی شهرداری صدرا در دستور کار قرار گرفته است.