بر اساس ابلاغ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، دورکاری کارکنان مشمول در دستگاههای اجرایی این استان لغو شده و از روز دوشنبه ۱۱ خرداد، حضور کامل کارکنان الزامی است.
مطابق ابلاغ جدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، دورکاری برای کارکنان دارای شرایط خاص در دستگاههای اجرایی استان لغو شده است. این تصمیم شامل ادارات و دستگاههای اجرایی در شهرهای مختلف استان از جمله صدرا نیز میشود.
بر پایه این ابلاغ، گروههایی مانند مادران دارای فرزند زیر شش سال، مادران دارای فرزند در مقطع ابتدایی، افراد دارای معلولیت و دیگر مشمولان پیشین دورکاری، از این پس باید بهصورت حضوری در محل کار خود حضور داشته باشند. بر این اساس، حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان در دستگاههای اجرایی از روز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۱۱ الزامی اعلام شده است.
اجرای این تصمیم در صدرا نیز برای کارکنان دستگاههای اجرایی تابع ضوابط استانی خواهد بود و ادارات موظفاند برنامه کاری خود را بر اساس ابلاغ جدید تنظیم کنند. در صورت صدور توضیحات تکمیلی درباره نحوه اجرا یا شرایط خاص در برخی دستگاهها، جزئیات بیشتر میتواند از سوی مراجع مربوط اعلام شود.