برخی شهروندان صدرا از نبود محل نشستن در ایستگاه اتوبوس واقع در نزدیکی مدرسه رودکی در انتهای دستغیب شمالی گلایه دارند.
یکی از مخاطبان محلی با ارسال پیامی به وضعیت ایستگاه اتوبوس واقع در کنار مدرسه رودکی در انتهای دستغیب شمالی صدرا اشاره کرده و از نبود امکانات اولیه در این ایستگاه خبر داده است.
به گفته این شهروند، در این ایستگاه اتوبوس فضای مناسبی برای نشستن مسافران در نظر گرفته نشده و افرادی که برای استفاده از حملونقل عمومی در این محل منتظر میمانند، ناچارند مدت زمان انتظار را به صورت ایستاده سپری کنند.
برخی اهالی صدرا معتقدند با توجه به قرار گرفتن این ایستگاه در نزدیکی یک مرکز آموزشی و استفاده روزانه دانشآموزان و شهروندان از آن، تجهیز این محل به نیمکت یا امکانات ابتدایی رفاهی میتواند به بهبود شرایط استفاده از حملونقل عمومی در این بخش از شهر کمک کند.
