جمعی از فرهنگیان و دانشآموزان ساکن فاز دو شهر صدرا، ضمن قدردانی از آغاز عملیات اجرایی پیادهروسازی در محدوده میدان کشاورزی، خواستار توجه بیشتر مدیریت شهری به بهسازی و زیباسازی ورودیهای این منطقه شدند.
جمعی از فرهنگیان و دانشآموزان ساکن فاز دو شهر صدرا با ارسال پیامی، از اقدامات اخیر شهرداری در زمینه اجرای پیادهرو در محدوده میدان کشاورزی این شهر تقدیر و تشکر کردند. این شهروندان با اشاره به اهمیت بهبود زیرساختهای تردد عابران پیاده، اجرای این پروژه را گامی مثبت در جهت تسهیل رفتوآمد اهالی و بهویژه قشر دانشآموز دانستند.
در بخش دیگری از این پیام، ساکنان فاز دو صدرا ضمن ابراز رضایت از روند جاری، پیشنهاداتی را برای تکمیل طرحهای عمرانی در این منطقه مطرح کردهاند. بر اساس این مطالبه مردمی، شهروندان ابراز امیدواری کردهاند که در ادامه روند بهسازی معابر، عملیات عمرانی و زیباسازی در ورودی میدان کشاورزی و همچنین ورودی خیابان سرو نیز در دستور کار مدیریت شهری صدرا قرار گیرد.
توسعه متوازن امکانات و توجه به سیمای بصری و زیباسازی معابر در مناطق مختلف صدرا، از جمله مطالبات همیشگی شهروندان است که ساکنان این محله امیدوارند با پیگیری مسئولان و ادامه اجرای پروژههای عمرانی، در آینده نزدیک شاهد تحقق کامل آن باشند.