آیین اختتامیه جشنواره و مسابقه منطقهای «طعم امید ۶» ویژه افراد دارای معلولیت با حضور شرکتکنندگانی از چند استان کشور در شهر صدرا برگزار شد.
آیین اختتامیه جشنواره و مسابقه منطقهای «طعم امید ۶» ویژه افراد دارای معلولیت، با حضور برگزیدگان استانهای فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، روز ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ در شهر صدرا برگزار شد.
در مرحله نهایی این جشنواره که به عنوان فینال منطقه شش برگزار شد، شرکتکنندگانی از میان افراد دارای معلولیت جسمی ـ حرکتی و افراد دارای سندرم داون در قالب یک مسابقه آشپزی به رقابت پرداختند و توانمندیها، خلاقیت و مهارتهای خود را در حوزه آشپزی به نمایش گذاشتند.
این مراسم در محل هتل رز شهر صدرا برگزار شد و جمعی از مسئولان نیز در آن حضور داشتند. از جمله حاضران میتوان به مهدی کشاورزی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا، خداکرم فیروزمند رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر صدرا، روحالله شجاعیان رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر صدرا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مدیرکل بهزیستی فارس و تعدادی دیگر از مسئولان اشاره کرد.
برگزاری این جشنواره با هدف حمایت از توانمندیهای افراد دارای معلولیت و ایجاد بستری برای نمایش مهارتها و افزایش مشارکت اجتماعی آنان در شهر صدرا انجام شد.