فراخوان مناقصه | ارائه خدمات سرویس مدارس در شهر صدرا

شهرداری صدرا در نظر دارد ارائه خدمات سرویس ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان شهر صدرا در سال تحصیلی پیش‌رو را از طریق برگزاری مناقصه عمومی، به شرکت‌های واجد شرایط واگذار نماید. این مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir برگزار خواهد شد و کلیه مراحل به‌صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

📌 اطلاعات کلیدی مناقصه:

  • برآورد مالی پروژه: ۳۸,۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال
  • سپرده شرکت در مناقصه: ۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (ضمانت‌نامه بانکی با حداقل اعتبار ۳ ماه یا فیش واریزی به حساب شهرداری صدرا)
  • زمان انتشار مناقصه در سامانه: ۱۸ تیر ۱۴۰۴ (ساعت ۱۰ صبح)
  • مهلت دریافت اسناد مناقصه: تا ۲۸ تیر ۱۴۰۴ (ساعت ۱۱)
  • مهلت ثبت پیشنهادات: تا ۷ مرداد ۱۴۰۴ (ساعت ۱۲)
  • زمان بازگشایی پاکات: ۷ مرداد ۱۴۰۴ (ساعت ۱۳)

نکته مهم: اصل ضمانت‌نامه باید پس از بارگذاری در سامانه، حداکثر تا تاریخ اعلام‌شده، به صورت فیزیکی در پاکت مهر و موم شده، به دبیرخانه شهرداری صدرا تحویل داده شود.

🧾 شرایط و مدارک مورد نیاز:

کلیه شرکت‌های حمل‌ونقل دارای مجوز که مایل به فعالیت در زمینه‌ی سرویس مدارس هستند، لازم است:

  • تا تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۴ با مدارک کامل به سازمان حمل‌ونقل شهرداری صدرا (واقع در بلوار امام خمینی، جنب بانک ملی) مراجعه کنند تا شرایط صدور پروانه فعالیت آن‌ها بررسی گردد.

🔸 نوبت اول آگهی: ۱۸/۰۴/۱۴۰۴
🔸 نوبت دوم آگهی: ۲۱/۰۴/۱۴۰۴

🛑 توجه: بارگذاری مدارک در سامانه ستاد شامل پاکات “الف”، “ب”، و “ج” الزامی بوده و تحویل حضوری مدارک (غیر از اصل ضمانت‌نامه) پذیرفته نخواهد شد.

📍 نشانی و اطلاعات تماس:

  • آدرس تحویل پاکت فیزیکی: فارس، شهر صدرا، بلوار پاسداران، ساختمان مرکزی شهرداری صدرا، کدپستی: ۷۱۹۹۴۳۳۸۶۹
  • شماره تماس امور قراردادها: ۰۷۱-۳۶۴۱۷۸۱۸
  • پشتیبانی سامانه ستاد: ۰۲۱-۴۱۹۲۴ | دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷، ۸۵۱۹۳۷۶۸

✅ شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد و تکمیل فرآیند ثبت‌نام و دریافت امضای دیجیتال، نسبت به حضور در این مناقصه اقدام نمایند.

📌 جهت دریافت جزئیات بیشتر، اسناد کامل مناقصه را از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت دریافت نمایید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

پیامک صدرا واتساپ صدرا ایتا صدرا
مهندس احمد خلیلی تماس
لینک کپی شد!