در تازهترین ارزیابی کشوری، شرکت عمران شهر جدید صدرا موفق شد در سهماهه نخست سال ۱۴۰۴ رتبه اول میز خدمت را در میان شهرهای جدید کشور از آن خود کند.
عملکرد درخشان در پاسخگویی و تسهیل خدمات شهری
این موفقیت با تکیه بر شاخصهایی چون پاسخگویی سریع، حل مؤثر مشکلات و کیفیت ارتباط با شهروندان حاصل شده است. میز خدمت صدرا با بهرهگیری از کارشناسان متخصص، روزانه بهطور میانگین به بیش از ۲۱۰ تماس پاسخ داده و ۹۶٪ از مشکلات را در زمانی کوتاه برطرف کرده است.همچنین، پاسخگویی دقیق به درخواستهای شرکت مادر، رسیدگی به مراجعات غیرحضوری و گزارشدهی منظم از دیگر دلایل کسب این جایگاه طلایی بوده است.
شرکت عمران شهر جدید صدرا شیراز