پستبندی حوزه معاونت پرورشی، سلامت و بهداشت در مدارس شهر صدرا از ۱۲ شهریور آغاز شده و تا ۱۸ شهریور ادامه خواهد داشت. این اقدام با هدف ارتقای کیفیت آموزشی، سلامت جسمی و روانی دانشآموزان و تقویت فعالیتهای پرورشی مدارس صورت گرفته است.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش صدرا، روند پستبندی حوزه معاونت پرورشی، سلامت و بهداشت این منطقه از روز ۱۲ شهریور آغاز شده و تا ۱۸ شهریور در دبیرستان دخترانه احسان ادامه دارد.
این برنامه شامل تعیین پستهای معاون پرورشی، مربی پرورشی، مشاور، مراقب سلامت و تربیتبدنی است و با همکاری و هماهنگی مسئولان آموزشی در سطح منطقه اجرا میشود.
محمدجواد محمدعلینسب، مدیر آموزش و پرورش صدرا، با اشاره به اهمیت این اقدام گفت: «پستبندی حوزه پرورشی و سلامت با هدف ارتقای سلامت روانی و جسمی دانشآموزان و تقویت فعالیتهای تربیتی انجام میشود. انتخاب نیروهای متخصص و متعهد در این بخش تأثیر مستقیمی بر کیفیت آموزش و پرورش خواهد داشت.»
وی افزود: «با اجرای این فرآیند، انتظار میرود خدمات پرورشی و بهداشتی مدارس صدرا ارتقا یافته و شرایط بهتری برای رشد و پیشرفت دانشآموزان فراهم شود.»