پس از هفتهها خاموشی، پارک مهندسین صدرا (دالاهو سابق) دوباره روشن شد؛ موضوعی که موجب خرسندی ساکنان منطقه گردید.
پارک مهندسین صدرا که مدتی در تاریکی فرو رفته بود، با تلاش مسئولان و پیگیریهای انجامشده بار دیگر روشن شد. روشنایی این پارک در روزهای اخیر سبب شادی و رضایت شهروندان محله شده است.
در این روند، از زحمات و پیگیریهای مهندس دهقان، مهندس رفیعی، مهندس شمس، دکتر شهریور و دکتر اقبالی قدردانی شد که با همکاری خود امکان روشن شدن دوباره این مجموعه را فراهم کردند.
به گفته مسئولان، سایر پارکهای محلی صدرا که طی ماههای گذشته در خاموشی مطلق قرار داشتند، به تدریج و در طول هفته آینده روشن خواهند شد. شهروندان امیدوارند این اقدام، گامی برای ارتقای امنیت و نشاط اجتماعی در فضاهای عمومی شهر باشد.