پس از دستگیری فردی به اتهام سرقت سطلهای زباله در شهر صدرا، سه عدد از تجهیزات کشفشده به فاز ۲ بازگردانده و در محلهای مربوطه جانمایی شد.
در پی گزارشهای مردمی درباره سرقت سطلهای زباله در برخی نقاط شهر صدرا و اعلام خبر دستگیری یک مظنون در روزهای گذشته، روند بازگرداندن تجهیزات شهری آغاز شده است.
بر اساس اطلاعات منتشرشده، همزمان با دستگیری این فرد، سه عدد سطل زباله در خودروی وی کشف و ضبط شد. این سطلها امروز توسط تیم خدمات شهری تحویل گرفته شد و پس از انتقال به فاز ۲ صدرا، در محلهای تعیینشده جانمایی شد تا وضعیت نظافت شهری به حالت عادی بازگردد.
در روند شناسایی و دستگیری مظنون، نقش عوامل نظارتی شهرداری از جمله مهندس عزیزی، ناظر فاز ۲، و مهندس شمسی، مدیر نظارت بر خدمات شهری، مورد اشاره قرار گرفته است.
همچنین اعلام شده است که اقدامات برای جایگزینی سایر سطلهای به سرقترفته در نقاط مختلف صدرا در دست انجام است تا نظم و پاکیزگی شهری، بهویژه در مناطقی که با کمبود سطل زباله مواجه شده بودند، به طور کامل برقرار شود.