حفاری نیمه‌تمام در نبش دیدبان ۴ صدرا نارضایتی مردم را به همراه داشت

یک ماه بی‌توجهی به حفاری آبفا در صدرا؛ مشکل نبش دیدبان ۴ همچنان باقی است
1404/06/18

شهروندان صدرا می‌گویند حفاری آبفا در نبش دیدبان ۴ بیش از یک ماه است که بدون ترمیم رها شده و علیرغم گزارش‌های قبلی، هیچ اقدامی برای رفع مشکل انجام نشده است.

به گفته شهروندان، بیش از یک ماه از حفاری آبفا در نبش دیدبان ۴ صدرا می‌گذرد اما این محل همچنان بدون ترمیم رها شده است. مردم می‌گویند این موضوع قبلاً هم به مسئولان گزارش شده اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

به باور ساکنان، چنین وضعیتی علاوه بر ایجاد چهره‌ای نازیبا در معابر، مشکلاتی در تردد خودروها و عابران به وجود آورده و در صورت تداوم می‌تواند خطرات بیشتری به همراه داشته باشد.

شهروندان بار دیگر از آبفا و شهرداری خواستند با تسریع در ترمیم و آسفالت این حفاری، مانع از ادامه نارضایتی عمومی شوند. آنان تأکید دارند که رسیدگی به این مشکلات ساده، نقش زیادی در اعتماد و رضایت مردم از مدیریت شهری دارد.

پیامک صدرا واتساپ صدرا ایتا صدرا
احمد خلیلی تماس
کانال روبیکا
×

روایت صریح مهندس روح‌الله شجاعیان ؛ از پرونده‌های قضایی و ابهامات مالی تا پرسش‌هایی که هنوز پاسخ روشنی برای آن‌ها ارائه نشده است .

ناگفته‌های مدیریت شهری را در روایت صدرا ببینید