برخی از شهروندان صدرا با ارسال پیامی نسبت به رشد بیش از اندازه درختان در میانه بلوار امام خمینی ابراز نگرانی کرده و خواستار هرس و ساماندهی آنها برای افزایش ایمنی تردد شدهاند.
یکی از شهروندان صدرا با ارسال پیامی از مسئولان شهری درخواست کرده است نسبت به هرس درختان واقع در میانه بلوار امام خمینی، در محدوده حدفاصل چهارراه امام خمینی تا بلوار مطهرنیا (محدوده خیابان پرنیان) اقدام کنند.
به گفته این شهروند، رشد زیاد درختان در این بخش از بلوار باعث شده دید رانندگان و عابران پیاده کاهش پیدا کند. به همین دلیل هنگام عبور از عرض خیابان، عابران و خودروها بهسختی یکدیگر را مشاهده میکنند.
به گفته ساکنان این محدوده، این موضوع بهویژه در ساعات شب میتواند خطر بروز تصادف را افزایش دهد و نگرانیهایی درباره ایمنی تردد در این مسیر ایجاد کرده است.
شهروندان از واحد فضای سبز و بخشهای مرتبط در مدیریت شهری صدرا درخواست کردهاند با بررسی وضعیت درختان این محدوده و انجام هرس مناسب، شرایط دید و ایمنی عبور و مرور در این بخش از بلوار امام خمینی را بهبود دهند.