جمعی از شهروندان صدرا از نبود تابلو راهنمایی در مسیر ورودی از پایانه بزین گلایه کردند و خواستار نصب تابلوی مشخص در این نقطه شدند.
به گزارش شهروندخبرنگار، در مسیر ورودی از پایانه بزین به سمت شهر صدرا، در محل زیرگذر برگشت، هیچ تابلوی راهنمایی برای مسیر صدرا نصب نشده است. در حال حاضر تنها نوشتهای روی جدول با عنوان «به سمت صدرا» وجود دارد که بهسختی قابل مشاهده است.شهروندان صدرا با اشاره به اهمیت این مسیر برای رانندگان عبوری، خواستار نصب تابلوی مناسب در محل مذکور شدند تا ضمن سهولت در مسیریابی، از بروز سردرگمی و اشتباه در مسیر حرکت خودروها جلوگیری شود.