با توجه به گرمای شدید هوا و ضرورت صرفهجویی در مصرف انرژی، طبق مصوبه ستاد بحران استان فارس و موافقت استاندار، کلیه ادارات، بانکها، دانشگاهها، مدارس و بیمهها در روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۵/15 بهصورت دورکار فعالیت خواهند کرد.
🔹 نیروهای نظامی طبق نظر مقام ارشد خود تصمیمگیری میکنند.
🔹 بانکها برای خدماتدهی عمومی، بهصورت کشیک فعال خواهند بود.
🔹 مراکز درمانی، امدادی، اورژانس، خدمات ثبت، آب، گاز، آتشنشانی، پست، حملونقل و… بهصورت حضوری و عادی فعالیت خواهند داشت.
