رونمایی از ایستگاه جدید آتش‌نشانی صدرا با هدف تقویت ایمنی شهری

1404/08/15

ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی در بلوار فردوسی صدرا با حضور جمعی از مسئولان شهری و انتظامی به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی صدرا واقع در بلوار فردوسی، با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونان شهرداری و نماینده فرماندهی شیراز افتتاح شد. این ایستگاه با هدف ارتقای سطح ایمنی، کاهش زمان رسیدن نیروهای امدادی و پوشش بهتر مناطق شهری آغاز به کار کرده است.در این مراسم، مهدی کشاورزی رئیس شورای شهر صدرا، با اشاره به اهمیت گسترش خدمات ایمنی، اظهار داشت:«راه‌اندازی این ایستگاه اقدامی در مسیر تقویت زیرساخت‌های امدادی شهر است و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم ایستگاه‌های چهارم، پنجم و ششم را نیز توسعه و راه‌اندازی کنیم.»با بهره‌برداری از این مجموعه، انتظار می‌رود توان عملیاتی و امدادرسانی آتش‌نشانی صدرا در مناطق مختلف شهر به شکل قابل توجهی بهبود یابد.

پیامک صدرا واتساپ صدرا ایتا صدرا
احمد خلیلی تماس
کانال روبیکا
×

روایت صریح مهندس روح‌الله شجاعیان ؛ از پرونده‌های قضایی و ابهامات مالی تا پرسش‌هایی که هنوز پاسخ روشنی برای آن‌ها ارائه نشده است .

ناگفته‌های مدیریت شهری را در روایت صدرا ببینید