شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با صدور پیامی، فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت، روز کارگر را به کارگران بهویژه نیروهای فعال در حوزههای خدمات شهری، فضای سبز و عمران تبریک گفتند.
به مناسبت فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت، روز کارگر، مجتبی پارسایی شهردار صدرا به همراه مهدی کشاورزی رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر اعضای شورا، در پیامی مشترک این روز را به جامعه کارگری تبریک گفتند.
در این پیام، از کار و تلاش بهعنوان یکی از پایههای اصلی پیشرفت جامعه یاد شده و بر جایگاه ارزشمند کارگران در ارائه خدمات، تولید و توسعه شهری تأکید شده است. مدیریت شهری صدرا در این پیام، کارگران را از ارکان مهم پیشبرد امور شهری دانسته و نقش آنان را در بهبود کیفیت زندگی شهروندان قابل توجه عنوان کرده است.
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا همچنین با اشاره به تلاش نیروهای فعال در بخشهای مختلف شهرداری، از زحمات کارگران حوزه خدمات شهری، فضای سبز، پروژههای عمرانی و سازمانهای وابسته به شهرداری تقدیر کردند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است که توسعه شهر صدرا بدون همراهی، پشتکار و فعالیت مستمر کارگران امکانپذیر نیست و تلاش این قشر زحمتکش، نقش مهمی در نگهداشت شهر، اجرای پروژهها و ارتقای خدمات عمومی دارد.
مدیریت شهری صدرا در پایان، ضمن تبریک روز کارگر به تمامی کارگران کشور، برای کارگران شریف و پرتلاش شهر صدرا آرزوی سلامتی، موفقیت و روزهای پربارتر کرد.