میدان پرستار صدرا در ورودی فاز دو نیازمند اقدام فوری برای روشنایی، زیباسازی و ایجاد نمادی شایسته از احترام و قدردانی به پرستاران است.
میدان پرستار، واقع در سهراه وحدت و ورودی اصلی فاز دو شهر صدرا، در وضعیت کنونی خود فاقد جلوه و هویت مناسب است. این میدان که نامش به احترام پرستاران و ایثارگران سلامت انتخاب شده، نیازمند توجه جدی و اقدام فوری برای روشنایی کامل، زیباسازی هدفمند و ایجاد فضایی سرشار از هویت است.با وجود عبور خط لوله گاز از وسط این بلوار، محدودیتهای اجرایی نباید مانع نوآوری و طراحی خلاقانه شوند. کارشناسان و مهندسان شهری میتوانند با حفظ ایمنی زیرساختها، میدان را به نمادی از زیبایی، هوشمندی و توجه به جزئیات شهری تبدیل کنند.صدای شهروند به نمایندگی از مردم و قدردانان قشر پرستار، از مسئولان شهرداری صدرا میخواهد تا این میدان را از وضعیت خاموش و بیروح کنونی نجات داده و به نمادی شایسته و درخور نام پرستاران تبدیل کنند؛ فضایی که ورود به فاز دو شهر صدرا را با حس احترام، امید و کرامت همراه کند.این اقدام میتواند نه تنها پیام تقدیر و احترام به پرستاران را منتقل کند، بلکه تجربهای مثبت برای شهروندان و بازدیدکنندگان رقم بزند و الهامبخش طرحهای آینده در حوزه فضاهای عمومی شهر صدرا باشد.