برخی شهروندان صدرا از ادامهدار بودن نشتی آب در نزدیکی پمپبنزین سعدی خبر داده و میگویند این مشکل حدود ۸ تا ۹ ماه است که ادامه دارد و تاکنون اقدامی برای رفع آن انجام نشده است.
شماری از شهروندخبرنگاران و مخاطبان محلی در صدرا با ارسال پیام و تصاویر، از هدررفت آب در محدوده نزدیک به پمپبنزین سعدی خبر دادهاند. به گفته آنان، این نشتی بهصورت قطرهچکانی در حال ادامه است و حدود ۸ تا ۹ ماه از آغاز آن میگذرد.
برخی ساکنان این محدوده میگویند موضوع چندین بار مطرح و پیگیری شده، اما هنوز اقدام مشخصی برای رفع این مشکل انجام نشده است. در شرایطی که موضوع کمآبی به یکی از دغدغههای مهم کشور تبدیل شده، ادامه چنین هدررفتی موجب نگرانی شهروندان شده است.
بر اساس توضیحات ارائهشده از سوی برخی مخاطبان، به نظر میرسد در محل نصب یکی از اتصالات لوله، شکستگی ایجاد شده و همین موضوع باعث نشت آب شده است. آنان معتقدند رفع این مشکل با یک بررسی فنی و تعمیر ساده امکانپذیر است.
با توجه به موقعیت محل نشتی، برخی شهروندان احتمال میدهند این لوله مربوط به شبکه آبیاری فضای سبز باشد. در همین راستا از مسئولان مربوطه، از جمله واحد فضای سبز شهری یا شرکت آب و فاضلاب، درخواست شده است موضوع را بررسی کرده و نسبت به تعمیر سریع آن اقدام کنند تا از ادامه هدررفت آب در این بخش از شهر صدرا جلوگیری شود.