برخی شهروندان صدرا با ارسال پیام و ویدئو، نسبت به وجود یک لوله بیرونزده از سطح آسفالت در بلوار جانبازان، روبهروی پروژه آیلند، هشدار داده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدهاند.
شماری از شهروندخبرنگاران و مخاطبان محلی در صدرا با ارسال پیام و ویدئویی، از وجود یک لوله بیرونزده از سطح آسفالت در بلوار جانبازان خبر دادهاند. به گفته این شهروندان، این لوله در مقابل پروژه آیلند قرار دارد و میتواند برای خودروها و عابران خطرآفرین باشد.
برخی ساکنان منطقه معتقدند این لوله در گذشته برای آبیاری فضای سبز بلوار مورد استفاده قرار میگرفته اما اکنون بلااستفاده مانده و بخشی از آن از زیر آسفالت بیرون زده است. به گفته آنان، ادامه این وضعیت ممکن است در صورت بیتوجهی موجب خسارت به وسایل نقلیه یا بروز حادثه شود.
مخاطبان محلی در صدرا از مسئولان و واحدهای خدمات شهری درخواست کردهاند پیش از وقوع هرگونه حادثه، نسبت به بررسی و جمعآوری یا ایمنسازی این لوله اقدام کنند تا ایمنی مسیر تردد در این بخش از شهر حفظ شود.