وزارت آموزش و پرورش کمبود نیروی خدماتی مدارس را جبران می‌کند

1404/07/12

وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروهای خدماتی مدارس در مهرماه ۱۴۰۴ خبر داد. این آزمون ویژه دارندگان مدرک دیپلم برگزار خواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که برای تأمین و جبران کمبود نیروی خدماتی در مدارس سراسر کشور، آزمون استخدامی جدیدی در مهرماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.بر اساس این اطلاعیه، ثبت‌نام از نیمه دوم مهرماه به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد. این آزمون به صورت مجزا از آزمون‌های جذب معلمان برگزار می‌شود و ویژه متقاضیانی است که دارای مدرک دیپلم در کلیه رشته‌ها هستند.رده‌های شغلی مورد نیاز شامل خدمتگزار، سرایدار و نیروهای خدماتی مدارس خواهد بود. هدف اصلی این طرح، تقویت کادر خدماتی مدارس و ارتقای سطح خدمات‌رسانی در واحدهای آموزشی عنوان شده است.

پیامک صدرا واتساپ صدرا ایتا صدرا
احمد خلیلی تماس
کانال روبیکا
×

روایت صریح مهندس روح‌الله شجاعیان ؛ از پرونده‌های قضایی و ابهامات مالی تا پرسش‌هایی که هنوز پاسخ روشنی برای آن‌ها ارائه نشده است .

ناگفته‌های مدیریت شهری را در روایت صدرا ببینید