در پی طرح گلایه برخی شهروندان از وضعیت ناوگان حملونقل در مسیر «اطلسی ـ سنگی»، معاون حملونقل شهرداری صدرا با ارائه توضیحاتی، علت شرایط فعلی را خرابی مینیبوس اصلی این خط عنوان کرد.
پس از انتشار گزارشهایی درباره وضعیت ناوگان حملونقل در مسیر «اطلسی به سنگی» در شهر صدرا، معاون حملونقل شهرداری صدرا به این موضوع واکنش نشان داد و توضیحاتی درباره شرایط فعلی این خط ارائه کرد.
بر اساس اعلام مهندس رستمپور، خرابی مینیبوس تشریفات خط اطلسی باعث شده است که به طور موقت از مینیبوسهای خطوط داخلی برای پوشش این مسیر استفاده شود. به گفته وی، این وضعیت موقتی است و تلاش میشود مشکل در آینده نزدیک برطرف شود.
در ادامه پیگیریها درباره کاهش تعداد ناوگان این خط، سؤال دیگری نیز مطرح شد مبنی بر اینکه آیا فعالیت این مسیر همچنان با یک دستگاه ادامه خواهد داشت یا امکان بازگشت به روال سابق و فعالیت با دو مینیبوس وجود دارد.
مهندس رستمپور در پاسخ اعلام کرد با توجه به اینکه اتوبوسها و میدلباسها امکان خروج از محدوده شهر را ندارند، پس از ورود ناوگان جدید به مجموعه حملونقل شهری، این مسیر مانند گذشته با دو دستگاه مینیبوس فعال خواهد شد.
شهروندان صدرا امیدوارند با تحقق این وعده و تقویت ناوگان حملونقل، شرایط تردد در این مسیر بهبود یافته و رفاه مسافران، بهویژه در روزهای گرم سال، بیشتر تأمین شود.