با توجه به نبود ایستگاه حمل و نقل در حاشیه میدان امام علی صدرا و گلایه شهروندان، جانمایی ایستگاه جدید در این نقطه در دستور کار قرار گرفت.
شهروندخبرنگار صدرا گزارش داده است که نبود ایستگاه حمل و نقل در حاشیه میدان امام علی، واقع در انتهای بلوار فردوسی، از جمله دغدغههای شهروندان بوده است. این موضوع با پیگیری مسئولان و بهمنظور افزایش رفاه و کاهش نارضایتی مردم در دست بررسی قرار گرفت.بر اساس تصمیم سازمان حمل و نقل، پس از انجام بازدید و بررسی کامل این نقطه، در صورت عدم بروز مشکلات ترافیکی، ایستگاهی در این محل جانمایی خواهد شد تا دسترسی به حمل و نقل عمومی برای ساکنان و مسافران آسانتر شود.