جمعی از شهروندان صدرا از تأخیر طولانی اتوبوسهای خطی و شلوغی بیش از حد آنها گلایه دارند و خواستار رسیدگی مسئولان برای بهبود شرایط حملونقل عمومی هستند.
خبریکی از شهروندان صدرا در پیامی گلایه خود را از وضعیت اتوبوسهای خطی این شهر مطرح کرد.به گفته او، در روز جمعه ساعت ۸ شب، مسافران حدود ۱۵ دقیقه داخل اتوبوس منتظر ماندند تا وسیله نقلیه از سرِ بزن حرکت کند. برخی مسافران نیز پیشتر سوار شده بودند و زمان انتظارشان به حدود نیم ساعت میرسید.وی افزود: «اتوبوسهای کوچک به دلیل توقف طولانی و تراکم بالای مسافر، باعث میشوند افراد در مسیر کوتاه ۱۰ کیلومتری بهسختی و در ازدحام سفر کنند؛ در حالی که همه کرایه کامل پرداخت میکنند.»این شهروند از مسئولان خواست با اتخاذ تدابیری، زمان حرکت اتوبوسها کوتاهتر شود تا مسافران مجبور نباشند در شلوغی و شرایط نامناسب مسیر خود را طی کنند.