جمعی از شهروندان صدرا نسبت به کندی پیشرفت پروژه رمپ ورودی شهر از سمت زرقان انتقاد کرده و تأکید دارند که تردد روزانه از زیرگذر دانشکده کشاورزی به دلیل غیراستاندارد بودن، خطرآفرین است.
شهروندخبرنگاران صدرا با ارسال پیامهایی خواستار تسریع در روند اجرای رمپ ورودی این شهر از سمت زرقان شدند. به گفته آنان، این پروژه با کندی زیادی پیش میرود و همین موضوع باعث نارضایتی ساکنان و رانندگان شده است.شهروندان صدرا تأکید کردهاند که به دلیل تأخیر در تکمیل این مسیر، ناچارند روزانه چندین بار از زیرگذر دانشکده کشاورزی عبور کنند؛ مسیری که به گفته آنان غیراستاندارد بوده و احتمال بروز حوادث را افزایش میدهد.مطالبه اصلی مردم، تکمیل سریعتر پروژه رمپ ورودی است تا شرایط ایمنی و سهولت در تردد بین صدرا و مسیر زرقان فراهم شود.