باغ شهر بهارستان

نویسنده

باغشهر بهارستان

باغشهر بهارستان مجموعه ای می باشد که شرکت عمران شهر جدید صدرا به علوم پزشکی واگذار کرده است و از انجا که پزشکان تمایلی به ساخت و ساز نداشتند و علی رغم اینکه این مجموعه اولین مجموعه واگذاری شهر صدرا و نام آن در شهرداری صدرا فاز یک مجموعه باغشهر صدرا می باشد ولی ساخت وساز در آن شکل نگرفته است.

قیمت این مجموعه از گلبهار و پردیس کمتر می باشد.

متراژ زمین در این ناحیه معمولا بین 1000 متر تا 2000 متر می باشد.

این مجموعه دارای دو ورودی می باشد یکی در ابتدای بلوار جانبازان سمت میدان فرهنگ و دیگری در حدود 2 کیلومتر جلوتر و در انتهای مجموعه می باشد.

مجموعه ورزشی آبی دانشگاه صنعتی شیراز در ورودی یک مجموعه باغشهر بهارستان واقع شده است.

سطح تراکم و سطح اشغال در این مجموعه به ترتیب 10 درصد و 15 درصد و یک زیر زمین 10 درصدی جهت کاربری مجموعه ورزشی و ابی (سونا ، استخر ، جکوزی و … ) داده می شود.

موقعیت مجموعه بهارستان در شهر صدرا

این مجموعه از یک سمت به بلوار جانبازان و دانشگاه صنعتی شیراز ، از یک سمت به ورودی دو شهر صدرا و میدان فرهنگ ، از یک سمت به مجموعه باغشهر پردیس متصل شده است.

این مجموعه نیز شامل طرح آباد سازی باغشهرهای صدرا می باشد که با گرفتن در و دیوار و کاشتن نهال درخت ، سند تک برگ صادر می شود در غیر اینصورت به شکل برگ واگذاری از شرکت عمران صدرا برای مالکین سند صادر می شود.

قسمت قدیمی این مجموعه دارای باغشهرهای با شیب ملایم می باشداما فاز جدید باغشهر بهارستان دارای زمین با شیب های تند که به صورت تپه یا دره هستند.

گالری تصاویر باغشهر بهارستان

برای دیدن تصویر با کیفیت بالاتر روی ان کلیک کنید.