باغ شهر گلبهار

نویسنده

باغشهر گلبهار

باغشهر گلبهار بهترین و لوکس ترین مجموعه باغشهری در شهر صدرا می باشد.این مجموعه دارای سند های ملکی می باشد البته اگر زمین خام و فاقد در و دیوار باشد دارای برگ الحاقیه می باشد که با گرفتن پروانه دیوارگذاری و اچرای ان یند تک برگ صادر می شود.

شیب زمین های باغشهری گلبهار معمولا در پایین قسمت کم و ملایم می باشد و هر چه به سمت گرینلند و دامنه ی کوه نزدیک تر  می شوم شیب بیشتر می شود.

متراژ باغشهر های گلبهار از 1000 متر  تا 2000 متر می باشد.

10 درصدر سطح اشغال و 15 درصد سطح تراکم به همراه یک طبقه زیرزمین که عموما به عنوان مجموعه ورزشی ابی استفاده می شود ، میزان مجوز قانونی در مجموعه های باغشهری صدرا و از جمله گلبهار می باشد.

علت قیمت بالای باغشهری گلبهار صدرا

مجموعه گلبهار به چند علت دراری زمین های گران قیمت می باشد و البته ویلاهای اعیانی و گران قیمتی که می توان با لواسان تهران آن را مقایسه کرد.

اولین مهمترین علت برند بودن گلبهار 

از جمله دیگر عوامل می توان به نزدیکترین مجموعه به شهر شیراز و امکانات رفاهی شهر صدرا از جمله مرکز خرید سرای صدرا که شامل حدود 150 مغازه تجاری و فروشگاه های بزرگ (اتکا) می باشد. 

ملکی بودن سند باغشهری های این منطقه 

هتل رز

ویلاهای بسیار گران قیمت و پر هزینه 

مجموعه توریستی تفریحی سرزمین سبز یا همان گرینلند که به مالکیت شرکت کوهگشت می باشد

کوچه های عریض

موقعیت مجموعه گلبهار در شهر صدرا

باغشهر گلبهار از یک سمت به بلوار جانبازان و میدان امام رضا از یک طرف به کوه … و از یک طرف هم مجموعه بهارستان صدرا متصل می شود.

در شهرداری صدرا از این قسمت به عنوان فاز دو باغشهر صدرا نام برده می شود به این علت که گلبهار دومین مجموعه باغشهری نی باشد که در شهر صدرا تفکیک شده است.

هیئت امنا

هیئت امنا این مجموعه در تاریخ 1400/12/6 با حضور مالکین در مجموعه گرینلند انتخاب شدند.

نقشه

شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر نقشه باغ ویلای گلبهار را همراه با پلاک ها مشاهده کنید شرکت مشاورین پایا برج جهت بهبود عملکرد شما و خریداران زمین در گلبهار خدمات مورد نیاز را به شما ارائه میدهد .

گالری تصاویر باغشهر گلبهار و پردیس

برای دیدن تصویر با کیفیت بالاتر روی ان کلیک کنید.