قیمت آپارتمان در شهر صدرا شیراز

نویسنده

قبل از اینکه خرید آپارتمان در شهر صدرا شیراز شما احتیاج به دانستن موارد متعددی را دارید در این مقاله ما سعی میکنیم که تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت آپارتمان و همچنین چه آپارتمانی را خریداری کنید با چه خصوصیاتی باشد و اصلا چرا باید در صدرا خرید آپارتمان داشته باشید ؟

ابتدا این مورد را بررسی کنیم چرا در صدرا سرمایه گذاری کنیم ؟ دلایل متعددی برای جواب به این سوال وجود دارد که چند مورد آن را با یکدیگر بررسی میکنیم :

  • شهر جدید صدرا شیراز به علت اینکه تقریبا میشود گفت بزرگترین گردش مالی آن در بخش مسکن است باعث میشود به راحتی خرید و فروش ملک خود را بدون داشتن نگرانی انجام دهید .
  • خرید آپارتمان همیشه میتواند به عنوان یکی از پلن های اصلی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شود تا هم سرمایه خود را حفظ کرده هم سر پناه مناسبی داشته باشید .
  • شهر صدرا یکی از خوش آب و هوا ترین شهر های منطقه است بر خلاف شیراز که آلودگی هوایی در آن وجود دارد شهر جدید صدرا شیراز با اختلاف دما نسبت به شیراز به یکی مراکز ورود مهاجرین و سرمایه گذاران تبدیل شده است .
  • افق جمعیتی شهر جدید صدرا بالغ بر نیم میلیون نفر است با دانستن این مطلب خود شما میتوانید متوجه شوید چه اتفاقی قرار است رخ دهد ؟

صدرا متشکل از فاز یک و دو و همچنین باغشهری است ابتدا باید نسبت با دارایی شما این را در نظر بگیرید کدام منطقه برای شما بهتر است و سرمایه شما چه قدر است .

فاز یک اولین بخشی از صدرا بود که راه افتاد و همچنین نزدیک ترین بخش نسبت به کلان شهر شیراز است همین یک نکته برای دانستن اینکه چه قدر فاز یک خوب است کافی است . تا فراموش نکرده ایم این نکته مهم را گوش زد کنیم که بسیاری از مناطق صدرا به علت پتانسیل آن با گران قیمت ترین زمین های شهر شیراز برابری میکند .

همان طور که میدانید شهر جدید صدرا شیراز تبدیل به پلی ارتباطی برای اتصال شهر های اطراف از جمله بیضا و زرقان و مرودشت و همچنین گویم و غیره شده است .

نکات قبل از خرید آپارتمان درشهر جدید صدرا شیراز :


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید