ویلا در صدرا

نویسنده

یکی از بهترین کار هایی که میتوانید برای حفظ سرمایه شخصی تان انجام دهید این است که سرمایه تان را از پول نقد به خرید ویلا در صدرا تغییر دهید .

اگر قصد نقل مکان از شیراز یا شهرستان یا اینکه روستای خود به شهر صدرا جهت سرمایه گذاری در ویلا های شهر جدید صدرا را دارید باید بدانید به چه علت است میخواهید باغشهری داشته باشید که هدف تفریحی داشته باشد یا سرمایه گذاری یا اینکه هر دو ؟ ما سعی میکنیم راهنمایی های لازم را در ادامه برای شما داشته باشیم .

دلایل خرید ویلا در صدرا چیست ؟

تاسیس این شهر برای تبدیل آن به سر ریز جمعیتی شیراز انجام شد اما در بلند مدت پتانسیل رشدی که از خود نشان داده پا را فراتر گذاشته است و به مقصد مناسب برای ورود مهاجرین از شهر های کوچک تر شده است .

طبق گفته کارشناسان حوزه ملک شهر جدید صدرا جز چند شهر اول ایران برای سرمایه گذاری در ملک و سود دهی است .

ساخت و ساز خانه و خرید فروش در صدرا شیراز تبدیل به یکی از شغل های اصلی کل شهر شده است اگر نگوییم اول . این خود نشان میدهد که سرمایه گذاری ویلا در صدرا شیراز چه قدر میتواند در آینده بازدهی داشته باشد .

وجود باغ ویلا ها و باغشهری های خوب باعث شده است سرمایه داران برای زندگی بهتر و داشتن مکانی تفریحی مناسب با دارا بودن استخر و درخت و سونا و جکوزی از نقاط دیگر استان به فکر ورود دارایی خود برای خرید ویلا در صدرا باشند .

آیا خرید خانه جهت اجاره به مسافران و گردشگران در صدرا شیراز گزینه خوبی است ؟

شهر جدید صدرا شیراز ( استان فارس ) به علت داشتن بیمارستان های جهانی مانند بیمارستان پیوند اعضا یکی از شهر های مقصد گردشگری پزشکی است به همین علت میتواند گزینه مناسبی باشد برای مکان خاص خود .

صدرا چند بخش و فاز و منطقه برای سرمایه گذاری دارد ؟

به طور کلی صدرا دارای چهار بخش فاز یک ، فاز دو ، فاز سه و باغشهری است البته این نکته را در نظر بگیرید خود باغشهری ها هم جز بخش های مختلفی است که در این قسمت محل بحث و بررسی نیست .

اگر هدف اصلی شما تفریحی و برای اوقات فراغت است و سرمایه مناسبی دارید بهترین گزینه باغ ویلا های شهر صدرا است . از آنجایی که انسان به طور کلی سرشتی دارد که با طبیعت خو میگیرد باغ ویلا ها و باغ شهری ها گزینه بسیار خوبی برای این کار هستند . اما اگر هر هم محیطی تفریحی میخواهید هم محیطی با قیمت مناسب در آینده باز هم بهترین گزینه باغشهری است .

فاز یک و دو که مناطق مسکونی اصلی شهر هستند که شما میتواندی آن ها را در نظر بگیرید .

فاز سه در حال تفکیک و انجام کار های ابتدایی برای ایجاد منطقه ای مناسب جهت زندگی است .

سرمایه گذاری در گویم

گویم که در واقع دیگر به فاز دو صدرا چسپیده است را میتوان منطقه ای برای سرمایه گذاری مناسب نزدیک به شهر جدید صدرا شیراز جهت خرید ویلا در صدرا نیز در نظر گرفت اما باید بدانید خارج از شهر است .

مزایای خرید ویلا چیست ؟

مهم ترین نکته ای را که میتوان در مورد شهر جدید صدرا شیراز گفت این است که این ولایت شمال شیراز است !

همان طور که میدانید وجود محیط شهری با وجود آلودگی های صوتی و آب و هوایی برای زندگی محیط مناسبی نیست به همین علت بسیاری از افراد تصمیم به خرید و داشتن ویلا میگیرند . که میتواند دارای استخر و سونا و جکوزی و آلاچیق و تراس و بسیاری از موارد مختلف باشد با وجود کاشت درخت در مناطق ویلایی آب و هوایی مناسب و عالی را میتوانید داشته باشید .

همان طور که میدانید شهر جدید صدرا شیراز به علت طولی بودن دارای آب و هوای خنک تری نسبت به شیراز است هر چه عرض شهر کوچک تر باشد باد راحت تر میتواند شهر را بپیماید که خود یکی از عوامل مهم خنکی شهر است البته دلایل متعددی برای این منظور وجود دارد از جمله کوهستانی بودن شهر همان طور که میدانید هر چه شهر ارتفاع بیشتری نسبت به سطح دریا داشته باشد خنک تر است و وجود باغ ویلا ها و باغ شهر ها در دور تا دور صدرا باعث بهبود آب هوا میشود و ویلا ها همانند کمربندی سبز برای شهر عمل میکنند . پس میتوان آب و هوای مناسب در شهر صدرا را از مزیای خرید ویلا در صدرا شیراز دانست .

شما میتوانید در این شهر برف ، باران ، مه و پاییز و بهاری زیبا را تجربه کنید ، پس به هیچ عنوان درنگ نکنید و برای سرمایه گذاری باغ ویلا در صدرا اقدام کنید .

ویلا ها دارای امنیت بیشتر با نگهبان هستند .

دارای زمین تنیس و استخر هستند یا حتی اتاق بازی .

دلیل دیگر که قبلا هم به آن اشاره کردیم میتوان همان تبدیل پول نقد به سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت به ملک در صدرا شیراز اشاره کرد .

ویلا چیست ؟

ویلا نوعی خانه است که دارای تاریخچه بلندی است که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت . معمولا ویلا های خوب در مکانی خلوت ساخته میشود که آن را به تعداد زیاد میتوانید در صدرا برای خرید و ساخت و اجرا و سرمایه گذاری پیدا کنید .

ویلا به انگلیسی و فرانسوی میشود villa خانه هایی که از هر چهار طرف باز هستند ویلا گفته میشود اما باید این را در نظر گرفت به علت کمبود فضا در شهر ها شما به علت داشتن همسایه دیوار های مشترکی دارید و از هر چهار طرف ویلا های شهری نیمتوانند باز باشند . برای ساخت ویلا در صدرا شما احتیاج به فضایی مناسب با متراژ مناسب دارید . معمولا در ویلا ها تراس ، باغ یا حتی استخر میسازند که بنا به خواسته شما برای افزایش قیمت بنای خود میتوانید از هر کدام از آن ها استفاده کنید . یا برای زیبایی میتوانی سان روم را پیاده سازی کنید .

تاریخچه ویلا ؟

تاریخچه ویلا به شکل امروزی گفته میشود به روم باستان باز میگردد . ویلا ها بیشتر در روستا ها ساخته میشد که گاهی اوقات آن را در وطل تاریخ به کلیساهای مختلف هم در روم باستان تغییر کاربری میدادند و از آن به عنوان مزرعه هم استفاده میشد معمولا شما میشنوید ویلا را در روستا ها و شمال میتوانید بسازید اما در واقع با تکامل ایده ویلا کم کم با تغییر قوانین شهری برای ساخت و اجرا در شهر هم میتوانید اقدام کنید . اما باید بدانید ویلا های خوب و با متراژ بالا معمولا در اطراف شهر ساخته میشوند .

آیا ویلا و خانه یکی است ؟

ویلا معمولا بزرگ تر و لوکس تر از خانه در محیطی خلوت و در اطراف شهر ساخته میشود . ویلا ها میتوانند شامل زمین تنیس ، اتاق بازی یا استخر باشند .


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید