در پی طرح نگرانی شهروندان درباره کندی اجرای رمپ ورودی صدرا از سمت زرقان و تردد از مسیر زیرگذر دانشکده کشاورزی، شرکت عمران صدرا توضیحاتی درباره روند پیشرفت این پروژه ارائه کرد.
بر اساس پیامهای دریافتی از سوی شهروندخبرنگاران، روند اجرای پروژه رمپ ورودی شهر صدرا از سمت زرقان با کندی همراه بوده و این موضوع باعث شده است تا بخشی از شهروندان برای تردد روزانه، از مسیر زیرگذر دانشکده کشاورزی استفاده کنند؛ مسیری که به گفته اهالی، از نظر ایمنی و استانداردهای ترافیکی با چالشهایی همراه است.در همین راستا، نماینده شرکت عمران صدرا با اشاره به وضعیت این پروژه اعلام کرد: پیشرفت عملیات اجرایی رمپ ورودی صدرا به دلیل محدودیت در جبهه کاری و مجاورت با محور شیراز–مرودشت با کاهش سرعت مواجه شده است.به گفته وی، عملیات خاکبرداری و خاکریزی بخش راستگرد این پروژه به پایان رسیده و تنها اجرای یک لایه بیس باقی مانده است. با این حال، انجام عملیات کوبش نیازمند حداقل یک هفته شرایط جوی مناسب خواهد بود.همچنین اعلام شده است که آسفالت مورد نیاز پروژه تأمین شده و در صورت فراهم بودن شرایط لازم، تلاش میشود این بخش از رمپ ورودی شهر صدرا پیش از آغاز سال جدید به بهرهبرداری برسد.