در پی طرح مشکلات تردد سالمندان و نبود ایستگاه اتوبوس در بلوار زاگرس شهر صدرا توسط اهالی این منطقه، معاونت حملونقل شهرداری صدرا از ارجاع این موضوع به کمیسیون مربوطه در شورای اسلامی شهر برای بررسی و تصمیمگیری نهایی خبر داد.
مشکلات مربوط به تردد در برخی نقاط شهر صدرا، بهویژه برای سالمندان و خانوادهها، همواره از دغدغههای مهم اهالی بوده است. در همین راستا، جمعی از ساکنان بلوار زاگرس در پیامی ضمن اشاره به دشواریهای دسترسی به حملونقل عمومی در این محدوده، خواستار احداث ایستگاه اتوبوس شدند.
در پی انعکاس این مطالبات مردمی، مهندس رستمپور، معاون حملونقل شهرداری صدرا، ضمن تأیید اهمیت این موضوع، اعلام کرد که درخواست شهروندان برای احداث ایستگاه اتوبوس در بلوار زاگرس، جهت بررسی کارشناسی و تصمیمگیری به کمیسیون حملونقل شورای اسلامی شهر صدرا ارجاع شده است.
پیگیریهای صورتگرفته نشان میدهد که این درخواست در دستور کار قرار گرفته است و امید میرود با بررسیهای تخصصی در شورا، گامی مؤثر برای تسهیل دسترسی شهروندان و بهویژه سالمندان ساکن این محدوده از صدرا برداشته شود. این روند، نمونهای از تعامل سازنده میان اهالی منطقه و مدیریت شهری جهت بهبود زیرساختهای رفاهی و حملونقل عمومی در صدرا است.